Godmorgon

Slänger in ett inlägg lite snabbt. Har inte tid att blogga jättemycket. Ska till Uppsala först och träffa brorsan och sedan blir det hockey på hovet. Vi ska äta frukost nu och åka snart. Barnen har fått leta efter sina påskägg och de blev överlyckliga. 🙂

Jag och Mr R hade en toppenkväll igår, först god mat och sedan biljard. Tog lite bilder som jag kan lägga upp imorgon.

Jag kommer att blogga från mobilen under dagen. Hoppas att ni får en toppenlördag!