Nu e vi på väg hem. Det blev förlängni…

Nu e vi på väg hem. Det blev förlängning men vi åkte innan. Barnen orkar inte, särskilt inte alexander. Vi ska äta på mc donalds och därefter blir det färd raka vägen hem. Det har varit en bra dag. Mer om den imorgon.