Vissen

Jag mår inte alls bra. Har kontaktat vårdcentralen och har fått tid imorgon. Jag hoppas verkligen att jag kan få hjälp nu så att jag kan bli lite gladare. Hade ett ganska jobbigt samtal med en person idag och det fick mig att inse ett och annat. Håll alla tummar för mig!