Godmorgon

                             

Jag har precis ätit upp min gröt och snart ska jag cykla iväg till jobbet. Det är 10 minusgrader ute men det går, bara jag klär på mig ordentligt. På rasten tänkte jag ta en liten promenad. Det är så skönt och jag blir mycket piggare. Över lag känner jag att jag mår mycket bättre nu när jag tränar regelbundet.

Hoppas att ni får en toppendag.