Intervaller

Jag har idag kört mina 150 meters intervaller. 20 st blev det. Snart dags att börja utöka antalet känner jag. 40 situps har jag gjort och några utfall. De tar rejält på benen. Visste ni att det bästa sättet att få starkare muskler i benen är att stå i 90 grader mot en vägg. Tror det var maraton.se som vi hittade den informationen.

Nu blir det dusch och sen ska vi äta fiskpinnar och potatis.  Hinner nog inte blogga något mer idag innan jag ska till jobbet. Hoppas att ni får en toppendag.