Intressekonflikt

Jag tränar för att bli bättre och för att kunna bli bättre måste jag äta ordentligt. Samtidigt vill jag gå ner i vikt. (Det är inte siffrorna på vågen som betyder något utan jag vill bli fastare i kroppen). Det är en ekvation som jag inte riktigt får att gå ihop. Testade ett par shorts idag som jag köpte i somras. De är precis lika tajta i benen nu som då. Dock inte i midjan så lite har ju hänt. Nu är frågan hur jag lägger upp min träning så att även benen blir fastare. Igår efter intervallerna körde jag några utfall. Vilka benövningar finns det mer som går att göra hemma? Jag har kört fast lite….

TIPS, tack!