Snön vräker ner

Här har det snöat precis hela dagen. Fotspåren i gräsmattan är nästan översnöade nu så det har kommit en stor mängd. Jag har inget emot det här vädret för då har jag en anledning att hålla mig ínne…. Hehe. Morgondagens problem blir att få ut bilen. De har ju fått för sig att inte ploga undan snön på parkeringen.

Snart kommer mamma hit och då ska vi ha lite systuga. Har en massa kläder att sy om och jag har skjutit upp det hur länge som helst. Men idag ska jag få undan lite iallafall.