Vit kjol: Check!

 

Mamma har hjälpt mig idag med min vita kjol från HM. Framförallt med att klippa till den. Jag är ett hopplöst fall vad gäller att klippa rakt. Men det var roligt att sy. Jag har fått blodad tand. Med en mamma som sytt i princip hela livet vore något annat konstigt.

Nästa projekt blir denna kjol som jag tror har potential om den är kortare. Fick den i födelsedagspresent när jag var 15-16. Har bara använt den en gång på grund av att längden inte är så smickrande på mig.

Ett svar på ”Vit kjol: Check!

Kommentarer är stängda.