Den fina kökshandduken kommer från Avanna. Jag har dem bara när jag bakar eftersom att jag tycker de är så fina och vill inte förstöra dem med vanlig användning.
Idag ska jag baka lussekatter, en dubbel sats. När de är klara ska jag även göra julköttbullarna. Det är nog ungefär vad jag hinner med innan jag ska skjutsa Samuel till sin biopappa innan jobbet. Ett litet träningspass måste jag försöka hinna med också. Jag skulle ha tränat igår men tiden sprang iväg. När jag kom hem igår kokade jag knäck och så skulle vi göra ett pepparkakshus men det blev totalt misslyckat…
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
13 svar på ”En bulle i ugnen”
åh, kul med julbak 🙂
Laddar in …
Ja! det var det. 🙂
Laddar in …
Hoppas lussebularna blev bättre då. Kram Anette
Laddar in …
Mums vad gott med lussekatter :). Hoppas din fredag varit riktigt bra! Kram Jennifer
Laddar in …
Mums! 🙂
Laddar in …
Naturens skönhet
är obeskrivlig.
Kung Bore har målat allt
i silver och guld.
Jag vandrar
genom vinterlandet.
Snön knarrar
under mina fötter
Gnistrande pärlor
pyntar trädet
Och jag får njuta
alldeles gratis.
Kylan biter
I mina kinder.
Solen står lågt
och värmer inte.
Frusna händer,
frusna fötter
men tankarna på vänner
ger mig värme i hjärtat!
En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!
Laddar in …
Har precis det motivet som tavla i köket, älskar det!:) Jisses vad du och din mamma var lika såg jag i inlägget under:)
Laddar in …
Tittar in för att önska trevlig fredagkväll…här kommer det att bloggas fram till julafton :))
Jag har allt klart nu…så nu kör vi!!
Kramar bia
Laddar in …
Mums så gott
Laddar in …
Mums vad gott det lät! 🙂
Laddar in …
Hoppas att du får en jättebra helg! 😀
Laddar in …
åå massa gott du gör!
Laddar in …
Oj! Inser nu att jag missat en del hos dig 😉 Har inte hunnit med i allt som varit…
Vilken lycka att kunna sjunga!! Önskar jag kunde desamma.
Kram C
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
åh, kul med julbak 🙂
Ja! det var det. 🙂
Hoppas lussebularna blev bättre då. Kram Anette
Mums vad gott med lussekatter :). Hoppas din fredag varit riktigt bra! Kram Jennifer
Mums! 🙂
Naturens skönhet
är obeskrivlig.
Kung Bore har målat allt
i silver och guld.
Jag vandrar
genom vinterlandet.
Snön knarrar
under mina fötter
Gnistrande pärlor
pyntar trädet
Och jag får njuta
alldeles gratis.
Kylan biter
I mina kinder.
Solen står lågt
och värmer inte.
Frusna händer,
frusna fötter
men tankarna på vänner
ger mig värme i hjärtat!
En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!
Har precis det motivet som tavla i köket, älskar det!:) Jisses vad du och din mamma var lika såg jag i inlägget under:)
Tittar in för att önska trevlig fredagkväll…här kommer det att bloggas fram till julafton :))
Jag har allt klart nu…så nu kör vi!!
Kramar bia
Mums så gott
Mums vad gott det lät! 🙂
Hoppas att du får en jättebra helg! 😀
åå massa gott du gör!
Oj! Inser nu att jag missat en del hos dig 😉 Har inte hunnit med i allt som varit…
Vilken lycka att kunna sjunga!! Önskar jag kunde desamma.
Kram C