En bulle i ugnen

Den fina kökshandduken kommer från Avanna. Jag har dem bara när jag bakar eftersom att jag tycker de är så fina och vill inte förstöra dem med vanlig användning.
 
Idag ska jag baka lussekatter, en dubbel sats. När de är klara ska jag även göra julköttbullarna. Det är nog ungefär vad jag hinner med innan jag ska skjutsa Samuel till sin biopappa innan jobbet. Ett litet träningspass måste jag försöka hinna med också. Jag skulle ha tränat igår men tiden sprang iväg. När jag kom hem igår kokade jag knäck och så skulle vi göra ett pepparkakshus men det blev totalt misslyckat…
 
Ha en härlig fredag!

13 svar på ”En bulle i ugnen

  1. Naturens skönhet
    är obeskrivlig.
    Kung Bore har målat allt
    i silver och guld.
    Jag vandrar
    genom vinterlandet.
    Snön knarrar
    under mina fötter
    Gnistrande pärlor
    pyntar trädet
    Och jag får njuta
    alldeles gratis.
    Kylan biter
    I mina kinder.
    Solen står lågt
    och värmer inte.
    Frusna händer,
    frusna fötter
    men tankarna på vänner
    ger mig värme i hjärtat!
    En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!

  2. Tittar in för att önska trevlig fredagkväll…här kommer det att bloggas fram till julafton :))
    Jag har allt klart nu…så nu kör vi!!
    Kramar bia

  3. Oj! Inser nu att jag missat en del hos dig 😉 Har inte hunnit med i allt som varit…
    Vilken lycka att kunna sjunga!! Önskar jag kunde desamma.
    Kram C

Kommentarer är stängda.