Intervaller

Idag körde jag första intervallpasset sen jag blev gravid med Ida. Det kändes helt okej, Jag satte ribban lågt, klara 5*1 minut i 12 km/h. Vila en minut emellan. Jag körde 8 intervaller och det kändes riktigt bra.
Jag är lite nyfiken på mina mått, vill veta hur stor skillnad det är. Det känns både på mina kläder och på vågen. Jag är nu nere på min inskrivningsvikt så graviditetskilona är borta. Nu vill jag bli mer fit och klara löptestet som är om någon månad.