19 augusti

Idag vaknade jag verkligen på fel sida så hela dagen har jag gått runt och varit irriterad för ingenting. Det är så tråkigt med såna dagar för de tar så mycket energi. Trots energibrist har jag suttit med hjärtat på förmiddagen och pluggat. I den här kursen är övningsuppgifterna riktigt mastiga. Det är mycket som ska gås igenom och pluggas in.

Efter hämtning av barn och Top Model så bestämde jag mig för att ge mig ut och springa en runda. Det blev 6 kilometer på en ganska dålig tid men tiden spelar ingen roll. Det är så dumt det där att jag alltid vill ta tiden och envisas med att ta med klocka men jag känner mig naken utan. När jag blir riktigt trött då tänker jag att jag är på en fotbollsmatch och måste springa På en match kan jag inte sluta springa utan det är bara att köra på trots att benen kanske inte vill. Det fungerar hur bra som helst.