Allvar

Då var det dags för plugg igen. Den här terminen kommer fokuseras på specifik omvårdnad och vi kommer bland annat få lära oss om taktil massage och om smärta och smärtanalyser. Det kommer bli riktigt spännande. Lite semestern-är-slut-ångest har jag då solen just nu skiner och jag gärna skulle bada med barnen en gång till innan sommaren är helt slut. Enligt SMHI ska det inte vara fint idag förrän ikväll och jag hoppas att de har rätt. I lördags skulle det vara bra väder där vi bor men det kom världens åskskur så helt rätt har de inte alltid. I alla fall ska det bli kul att träffa klasskompisarna igen.
Ha en toppendag!