Regnig dag

Idag har det bara regnat. Jag tänkte bra länge att min match skulle bli inställd på grund av vattensjuk plan men det blev den inte. Det var en match som bjöd på lite allt möjligt, många mål, två straffar och varning för ojust spel. Just varningar för ojust spel är jag ganska dålig på att ta men den här varningen var så solklar att det bara var att ge kortet. Inga protester och det blev också matchens enda varning. Rent tempomässigt hängde jag bra med. Så självförtroendet är på topp. Det känns riktigt bra. 
Resten av den här kvällen blir framför tv:n. Det blir nog någon film för det finns inte särskilt mycket på tv:n som lockar.