Godmorgon

Igår hade vi en härlig kväll ute med barnen. Massor med lek och bus precis som det ska vara. Det är sån fart på Samuel så honom är det nästan omöjligt att fånga på bild. Älskar dessa sensommarkvällar.  Hoppas att det blir lika fint idag. Det ser lovande ut. När vi kom in lagade vi mat: nudlar och kyckling, en riktig favorit i det här huset. 
Idag jobbar jag till klockan två och sedan får vi se vad dagen bjuder på. Skulle behöva öppna skolböckerna lite i eftermiddag då jag inte gjort något nu på några dagar.
Hoppas ni får en toppendag!

8 svar på ”Godmorgon

Kommentarer är stängda.