Måndag

Dagens tips får bli de här söta klänningarna från Lindex. Jag gillar särskilt den med ugglorna.
Godmorgon! Då var det ny vecka igen och jag startar den med att jobba till fyra. Nu slog det mig även att jag glömt att önska schema så måste göra det nu innan jag glömmer bort det. 
Hoppas ni får en härlig dag!