Behålla

Hur gör man egentligen för att behålla sina läsare? Jag skulle ljuga om jag skrev att jag bara bloggar för min egen skull. Jag älskar när det är många som tittar in och lämnar kommentarer. Därför är det så tråkigt de dagar jag inte hinner sitta och kommentera i massor med bloggar och ser statistiken gå ner. Det skulle vara så roligt med det där lilla extra som gör att folk vill komma tillbaka, jag känner mig ganska tråkig…