Pärlor, tända ljus och Sagan om de två tornen, så ser min lördagskväll ut. Det enda som fattas är godiset. Tog lite morötter som snacks istället men det är inte riktigt samma sak…. En mugg te ska jag göra iordning. Det blir gott
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
27 svar på ”Sagan om de två tornen”
åå sötnosar!
Hoppas eran helg varit toppen !
Laddar in …
Jag har haft en riktigt bra helg. 🙂
Laddar in …
Armband skare såklart stå hihi…"Sorry"
/Kram
Laddar in …
Trean vet jag att de visar nästa lördag. 🙂 Ja jag säljer smycken.
Laddar in …
Åh, jag gillar Sagan om Ringen!
Måste fixa hem dom filmerna o titta på dom igen 🙂
Laddar in …
Så mysigt!!
Och det där med morötterna var duktigt!:-)
Kram cecce
Laddar in …
Vilken mysig ljuslykta! Och vad nyttigt med morötter… önskar att jag kunde säga att jag var lika nyttig igår kväll 😉
Laddar in …
Fast egentligen äter jag hellre godis. 🙂
Laddar in …
Mmm älskar dom! Var ju dock stora så ska få en i mindre strl 🙂
allt bra då?
Laddar in …
Så mysigt & vilket vackert arfmband det ligger på bordet 🙂
Ha en skön Söndag!
Laddar in …
Mysigt, utan godis:)
Laddar in …
Ja, fast jag saknade godiset…
Laddar in …
vad mysigt med tända ljus 🙂
Laddar in …
Morötter är gott, men inte alls lika tillfredsställande som godis, hehe. Slutade röka i tisdags, och oj vad man stoppar i sig massor av saker då. Därför jag har tröttnat på morötter nu, går med en i handen nästan hela tiden. 🙂
Laddar in …
Nopp det är inte alls samma sak….
Laddar in …
Duktiga du:) Själv käkade jag ostbågar!
Laddar in …
Åh, det hade varit mycket godare….
Laddar in …
Låter som en helmysig lördag! Jag och mannen var ute och åt igår och sedan såg vi klart en film. Inte helt fel det heller!
Laddar in …
Te är alltid gott! =)
Tack för besöket inne på min blogg och fortsatt trevlig helg / Grevinnan Blåst (Rozie)
Laddar in …
så mysigt! <3
Laddar in …
Så duktig du är som skapar så fina smycken, säkert en rolig hobby.
En blogg som er varierande och trevlig har du, skriver lättsam och skrivs från hjärtat. Så fina barn du har att gosa med.
Tack för kommentarerna på min blogg, blev så överraskad och glad, välkommen tillbaka.
Kramen
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
åå sötnosar!
Hoppas eran helg varit toppen !
Jag har haft en riktigt bra helg. 🙂
Armband skare såklart stå hihi…"Sorry"
/Kram
Trean vet jag att de visar nästa lördag. 🙂 Ja jag säljer smycken.
Åh, jag gillar Sagan om Ringen!
Måste fixa hem dom filmerna o titta på dom igen 🙂
Så mysigt!!
Och det där med morötterna var duktigt!:-)
Kram cecce
Vilken mysig ljuslykta! Och vad nyttigt med morötter… önskar att jag kunde säga att jag var lika nyttig igår kväll 😉
Fast egentligen äter jag hellre godis. 🙂
Mmm älskar dom! Var ju dock stora så ska få en i mindre strl 🙂
allt bra då?
Så mysigt & vilket vackert arfmband det ligger på bordet 🙂
Ha en skön Söndag!
Mysigt, utan godis:)
Ja, fast jag saknade godiset…
vad mysigt med tända ljus 🙂
Morötter är gott, men inte alls lika tillfredsställande som godis, hehe. Slutade röka i tisdags, och oj vad man stoppar i sig massor av saker då. Därför jag har tröttnat på morötter nu, går med en i handen nästan hela tiden. 🙂
Nopp det är inte alls samma sak….
Duktiga du:) Själv käkade jag ostbågar!
Åh, det hade varit mycket godare….
Låter som en helmysig lördag! Jag och mannen var ute och åt igår och sedan såg vi klart en film. Inte helt fel det heller!
Te är alltid gott! =)
Tack för besöket inne på min blogg och fortsatt trevlig helg / Grevinnan Blåst (Rozie)
så mysigt! <3
Så duktig du är som skapar så fina smycken, säkert en rolig hobby.
En blogg som er varierande och trevlig har du, skriver lättsam och skrivs från hjärtat. Så fina barn du har att gosa med.
Tack för kommentarerna på min blogg, blev så överraskad och glad, välkommen tillbaka.
Kramen