Sagan om de två tornen

 
Pärlor, tända ljus och Sagan om de två tornen, så ser min lördagskväll ut. Det enda som fattas är godiset. Tog lite morötter som snacks istället men det är inte riktigt samma sak…. En mugg te ska jag göra iordning. Det blir gott
 
Ha en härlig lördagskväll.

27 svar på ”Sagan om de två tornen

  1. Vilken mysig ljuslykta! Och vad nyttigt med morötter… önskar att jag kunde säga att jag var lika nyttig igår kväll 😉

  2. Morötter är gott, men inte alls lika tillfredsställande som godis, hehe. Slutade röka i tisdags, och oj vad man stoppar i sig massor av saker då. Därför jag har tröttnat på morötter nu, går med en i handen nästan hela tiden. 🙂

  3. Låter som en helmysig lördag! Jag och mannen var ute och åt igår och sedan såg vi klart en film. Inte helt fel det heller!

  4. Så duktig du är som skapar så fina smycken, säkert en rolig hobby.
    En blogg som er varierande och trevlig har du, skriver lättsam och skrivs från hjärtat. Så fina barn du har att gosa med.
    Tack för kommentarerna på min blogg, blev så överraskad och glad, välkommen tillbaka.
    Kramen

Kommentarer är stängda.