Den där tvätthögen tog en timme att vika och lägga in i skåp och lådor. Jag har städat och fejat hela dagen och nu är det skönt att ha det riktigt rent och fint omkring mig. Alexander tittar på film, Ida sover och Rickard tittar på hockey så jag passar på att sitta här vid datorn.
Ida häromdagen. Tycker hennes bebisdrag börjar försvinna nu.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
sv: vad menar du med film med kameran? att bara ta typ mobilkameran och filma skärmen? Grejen är den att jag ska göra filmer och visa hur jag redigerar bilder och sånt och då behövs det bra kvalité och har sett att andra har filmat skärmen typ som att man print screen’ar fast det blir en film 🙂
Laddar in …
Men gud så söt! 😀
Laddar in …
Gullig liten tjej…som har glimten i ögat ;))
Trevlig helg!
Kramen bia
Laddar in …
Det bästa som finns är att ha hemmet helt rent på helgen! Man kan slappna av så mycket bättre! 🙂
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Sicken sötnos:)
Vilket litet charmtroll hon ser ut att vara.
sv: det är jag menar är såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=fsxBI0dHLro
det finns program så att man kan göra så, men hittade inget som var gratis 😉
sv: vad menar du med film med kameran? att bara ta typ mobilkameran och filma skärmen? Grejen är den att jag ska göra filmer och visa hur jag redigerar bilder och sånt och då behövs det bra kvalité och har sett att andra har filmat skärmen typ som att man print screen’ar fast det blir en film 🙂
Men gud så söt! 😀
Gullig liten tjej…som har glimten i ögat ;))
Trevlig helg!
Kramen bia
Det bästa som finns är att ha hemmet helt rent på helgen! Man kan slappna av så mycket bättre! 🙂