Härliga lördag

Den där tvätthögen tog en timme att vika och lägga in  i skåp och lådor. Jag har städat och fejat hela dagen och nu är det skönt att ha det riktigt rent och fint omkring mig. Alexander tittar på film, Ida sover och Rickard tittar på hockey så jag passar på att sitta här vid datorn.
 
Ida häromdagen. Tycker hennes bebisdrag börjar försvinna nu.
 

 

9 svar på ”Härliga lördag

  1. sv: vad menar du med film med kameran? att bara ta typ mobilkameran och filma skärmen? Grejen är den att jag ska göra filmer och visa hur jag redigerar bilder och sånt och då behövs det bra kvalité och har sett att andra har filmat skärmen typ som att man print screen’ar fast det blir en film 🙂

Kommentarer är stängda.