Godkänd

Vad härligt det känns att kursen äntligen är klar och med godkänt resultat. På förmiddagen började vi med att berätta om våra förbättringsarbeten och vad bra grejer de andra hade gjort. Jag fick massor med inspiration så det var roligt. Eftermiddagen tillbringades med att prata om symtomlindring, olika sjukdomar, palliativ sedering och en hel del annat. Jag kunde svara på många frågor och alla blev godkända så det var roligt. I veckan som kommer nu får vi slutbetyget i kursen. Vet ni att jag har samma känsla i kroppen som när jag var barn och fått sommarlov, så skönt. Att bara kunna fokusera på familj och jobb i några veckor. 
 

 

5 svar på ”Godkänd

Kommentarer är stängda.