Nationaldagen

Idag är det Sveriges nationaldag och jag har en hemmadag med familjen. Det är strålande sol ute så idag vill jag grilla och pyssla i trädgården. Jag har fortfarande två små buskar buxbom att plantera. På förmiddagen kommer mamma hit. Vi ska öva tillsammans och sjunga för våra pensionärer igen. Den här gången blir det vårsånger Det kommer bli jättebra hoppas jag. 
 
Vad ska ni göra idag?