I ett kör

Det har varit fullt ös idag från början till slut. Sjungit med mamma, besök på stan då vi shoppade lite nödvändigt till barnen bla en solhatt till Ida. Eftermiddagen har spenderats i trädgården, planterat buskarna, rensat rabatter, avbrott för att gunga med Ida, fotbollsträning och grillning och ännu mer utevistelse. Bilderna får tala för sig själv.