Fredag

Idag har vi varit och köpt kaniner. Två honor blev det och de är åtta veckor unga. De är så otroligt söta och hjärtat bara smälter. Barnen har redan gett dem namn. Den vita ska heta Tina och den gråbruna heter Alicia. Det är tydligen Alexanders favoritnamn. Annars idag har jag jobbat och haft en riktigt körig kväll. Det fanns att göra från första minut jag kom dit. Det gillar jag, att ha mycket att göra. 
 
 
Jag kollade min mail och såg att jag fått slutbetyget i kursen och jag fick högsta betyg. Allt slit var verkligen värt det nu med tanke på känslan jag har efteråt. Så nöjd och så stolt över mig själv.