Det var snabb leverans från Egobird så igår hade jag den vita koftan. Den är precis lika fin i verkligheten som på bild så jag är jättenöjd.
Vad är en energitjuv för er? För mig är det en person som tar mer än den ger och lämnar en känsla av ångest och jobbiga känslor efter sig. Ibland kan man tänka ”äh, det finns inga sådana personer”. Men jag har fått tänka om. Har ni nån gång stött på en sån person där man bara känner efter ett tag hur negativa känslor sköljer över en? Nu menar jag inte situationer då en vän anförtror sig till mig utan andra situationer, tex om någon pratar negativt om andra.
Från en sak till en annan. Gårdagen var riktigt bra. Först körövning där jag sjöng solot jag grubblat på ett tag om jag ska ge mig på eller inte. Jag fick mycket beröm så jag ska göra det! Det blir en riktig utmaning då det är väldigt höga toner och jag har scenskräck. Men jobbiga saker är till för att övervinnas, eller hur? Om ni vill höra låten finns den här,, äsch nu strular givetvis sidan. Gå ut på youtube och sök på now behold the lamb det är första solot jag ska sjunga.
Det verkar bli en fin dag idag, ser soluppgången genom fönstret, så underbart. Vårkänslorna spritter i kroppen!
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
16 svar på ”Godmorgon”
Jag har haft en energitjuv i mitt liv, jag blev tillslut irriterad bara jag tänkte på personen och dennes beteende. Men som vuxen får man ju bestämma själv vilka man vill umgås med, så jag gjorde ett val och valde bort denne.
Ångrar det inte en sekund!
Laddar in …
USCH FÖR ENERGITJUVAR! 🙁
Jag har själv stött på dessa och sagt upp kontakten med dem för jag mådde bara så dåligt efter att jag träffat dem. Det kan vara svårt men ack så befriande.
Ha en bra dag 😀
Laddar in …
Jättefin kofta! Helt i min stil.
Energitjuvar har jag väldigt svårt för att vara i närheten av. Jag flyr direkt om jag kan. Men jag har jobbat med en tjej i två år som varje dag såg till att jag tillslut blev olycklig, hur glad jag än var varje dag när jag kom på morgonen. Det var jättejobbigt!
Jag ska kolla youtube genast!
ha en skön fredagskväll!
Laddar in …
snygga kläder 😀
Laddar in …
Söt kofta! 🙂
Kram
Laddar in …
Önskar dej en härlig fredag!!
Energitjuv för mig är en person som bara tar och tar och inte ger något i utbyte.
Kram Lotte
Laddar in …
Fina bilder! 🙂
Just nu så har jag en liten frågestund på bloggen, så om du har lite tid över så får du mer än gärna gå in på min blogg och kommentera! 🙂
Laddar in …
Ja det är verkligen en resa av upplevelser. Jag har mött på en hel del energitjuvar i min omgivning och sånna kan man vara utan då de bara tar ens energi och aldrig ger något positivt. Kram!
Laddar in …
riktigt fin kofta 🙂
Laddar in …
Ja, tyvärr måste jag säga att jag vet precis vilken typ av person du menar. Nackdelen är att det är så svårt att bryta sig loss från dessa personer också
Laddar in …
Det är så underbart med vårsolen! Och så en fin kofta på det 🙂 Hurra! Kram till dig!
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Jag har haft en energitjuv i mitt liv, jag blev tillslut irriterad bara jag tänkte på personen och dennes beteende. Men som vuxen får man ju bestämma själv vilka man vill umgås med, så jag gjorde ett val och valde bort denne.
Ångrar det inte en sekund!
USCH FÖR ENERGITJUVAR! 🙁
Jag har själv stött på dessa och sagt upp kontakten med dem för jag mådde bara så dåligt efter att jag träffat dem. Det kan vara svårt men ack så befriande.
Ha en bra dag 😀
Jättefin kofta! Helt i min stil.
Energitjuvar har jag väldigt svårt för att vara i närheten av. Jag flyr direkt om jag kan. Men jag har jobbat med en tjej i två år som varje dag såg till att jag tillslut blev olycklig, hur glad jag än var varje dag när jag kom på morgonen. Det var jättejobbigt!
Jag ska kolla youtube genast!
ha en skön fredagskväll!
snygga kläder 😀
Söt kofta! 🙂
Kram
Önskar dej en härlig fredag!!
Energitjuv för mig är en person som bara tar och tar och inte ger något i utbyte.
Kram Lotte
Fina bilder! 🙂
Just nu så har jag en liten frågestund på bloggen, så om du har lite tid över så får du mer än gärna gå in på min blogg och kommentera! 🙂
Ja det är verkligen en resa av upplevelser. Jag har mött på en hel del energitjuvar i min omgivning och sånna kan man vara utan då de bara tar ens energi och aldrig ger något positivt. Kram!
riktigt fin kofta 🙂
Ja, tyvärr måste jag säga att jag vet precis vilken typ av person du menar. Nackdelen är att det är så svårt att bryta sig loss från dessa personer också
Det är så underbart med vårsolen! Och så en fin kofta på det 🙂 Hurra! Kram till dig!