Godmorgon! Jag vaknade vid kvartöverfem av Ida och sen har jag inte kunnat somna om. Sitter i sängen med laptopen i knät och det är rätt skönt. Gårdagen gick fort, vi fick tag på köksbordet vi ville ha, tog med oss Happy meal från McDonalds till grabbarna och efter maten blev det godis och film. Jag passade på att städa så nu är det rent och fräscht hemma. Älskar den känslan.
Idag ska jag och barnen åka hem till mamma och pappa för lite påskmiddag och umgänge. Blir en toppendag det här.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
13 svar på ”Påskafton”
Tack!
Laddar in …
Glad påsk på er!
Bästa känslan med nystädat, kommer för sällan nu mera tycker jag. Lyckas aldrig få hela huset nystädat samtidigt 🙁
Laddar in …
Önskar dig också en Glad Påsk – å du jag gillar ägget med påsklijorna – det är suveränt!
Laddar in …
Visst är det en kul idé. 🙂
Laddar in …
Ha en fin Påsk
Kram Kajsa
Laddar in …
Tack detsamma.
Laddar in …
Glad påsk!
Laddar in …
Så härligt med familje mys.
Ha en fortsatt skön helg.
/P
Laddar in …
Kikar in o önskar em glad påsk:) ha det gott.
Laddar in …
Ha en härlig påskafton kram Diana
Laddar in …
åh jobbigt att bli väckt så tidigt!
Laddar in …
man får ju en lång dag när man vaknar den tiden, själv slog jag också upp ögonen då men jag är ju morgonpigg 🙂
Glad Påsk till er!
Kram
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Tack!
Glad påsk på er!
Bästa känslan med nystädat, kommer för sällan nu mera tycker jag. Lyckas aldrig få hela huset nystädat samtidigt 🙁
Önskar dig också en Glad Påsk – å du jag gillar ägget med påsklijorna – det är suveränt!
Visst är det en kul idé. 🙂
Ha en fin Påsk
Kram Kajsa
Tack detsamma.
Glad påsk!
Så härligt med familje mys.
Ha en fortsatt skön helg.
/P
Kikar in o önskar em glad påsk:) ha det gott.
Ha en härlig påskafton kram Diana
åh jobbigt att bli väckt så tidigt!
man får ju en lång dag när man vaknar den tiden, själv slog jag också upp ögonen då men jag är ju morgonpigg 🙂
Glad Påsk till er!
Kram