Påskafton

 
Godmorgon! Jag vaknade vid kvartöverfem av Ida och sen har jag inte kunnat somna om. Sitter i sängen med laptopen i knät och det är rätt skönt. Gårdagen gick fort, vi fick tag på köksbordet vi ville ha, tog med oss Happy meal från McDonalds till grabbarna och efter maten blev det godis och film. Jag passade på att städa så nu är det rent och fräscht hemma. Älskar den känslan. 
 
Idag ska jag och barnen åka hem till mamma och pappa för lite påskmiddag och umgänge. Blir en toppendag det här. 
 
 
 

13 svar på ”Påskafton

  1. Glad påsk på er!
    Bästa känslan med nystädat, kommer för sällan nu mera tycker jag. Lyckas aldrig få hela huset nystädat samtidigt 🙁

  2. Önskar dig också en Glad Påsk – å du jag gillar ägget med påsklijorna – det är suveränt!

  3. man får ju en lång dag när man vaknar den tiden, själv slog jag också upp ögonen då men jag är ju morgonpigg 🙂
    Glad Påsk till er!
    Kram

Kommentarer är stängda.