26 november

Burr, idag är det verkligen vinter ute, – 5,4 grader. Jag ska plugga några timmar och 800-metersintervaller står på schemat. Det kommer bli kallt att springa idag men bara att klä sig vettigt så ska det  nog gå bra.
Hoppas ni får en härlig dag!

2 svar på ”26 november

Kommentarer är stängda.