Onsdag

Här har det varit tyst. Jag har inte haft lust att blogga något. Igår åkte jag och Rickard upp till Solna med fotbollsförbundet för att kolla på VM-kvalmatchen mellan Sverige-Tyskland. Det var en riktigt rolig kväll, synd bara att Sverige förlorade matchen… Om en stund ska jag iväg till jobbet. Kommer bli en lång dag då vi var hemma vid två i natt.
Ha en härlig dag!