Onsdag

Idag kom klänningen som jag bloggade om häromdagen. Jag gillar den verkligen, särsklit fickorna i sidorna. Då den är är liten i storlek rekommenderar jag att ni går upp en storlek. HÄR finns den. 
Då domaren som jag skulle tittat på ikväll blev sjuk så har jag istället tittat på matchen som Rickard dömde som AD: Linköping All stars (de bästa div3spelarna i Linköping) mot ÅFF (ett allsvenskt lag). Det var riktigt högt tempo och en del farliga målchanser så det var riktigt kul. Det blev ÅFF som vann till slut men det satt långt inne.