Släcka


Jag ligger i sängen och funderar på om jag ska sova nu. Det vore skönt att ta igen lite förlorad sömn. Direkt efter träningspasset kände jag mig så pigg men resten av eftermiddagen/kvällen har varit så seg, så seg. Det har verkligen känts som att jag håller på att bli sjuk. Men det är en känsla jag ofta får utan att bli sjuk så det är verkligen inget jag kan lita på. Det har regnat nästan hela dagen så en del av tröttheten kommer säkert från det då jag som skrivet tidigare verkligen är en vädermänniska och är beroende av sol och ljus för att verkligen känna mig på topp.
Nä, ska sova nu. God natt!