Idag har jag bakat tre sorters bröd, det vanliga stekpannebrödet, tekakor och vanlig frukostbullar. Frukostbullarna gjorde jag en lite roligare form än vanliga runda bullar, som en blomma. Här i köket doftar det underbart gott av det nybakta brödet och jag blir väldigt sugen på att ta mig en smörgås med smör och så ett glas iskall mjölk till.
Ute är det riktigt varmt. Jag ska ut och döma fotboll i eftermiddag så till dess hoppas jag att graderna är nere på lite mer normala temperaturer. I vilket fall som helst är jag riktigt taggad, semifinal i herrcupen som assisterande och det ska bli roligt. Jag räknar med en match med högt tempo och bra fotboll. Vad ska ni göra idag?
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
9 svar på ”3 augusti”
Åh va gott med tekakor!
Min mage tål egentligen inte för mkt vitt bröd, men nu under graviditeten är det enda jag är sugen på i brödväg…
Idag hade varit en perfekt bakdag med lite svalare väder 😉
Laddar in …
Gott med hembakt bröd
Laddar in …
Inte mycket som slår nybakat bröd, faktiskt!!
Laddar in …
Men oh vad mycket gott du bakat. Duktig du är.
Laddar in …
Åhhh va du är duktig!! Har du något mumsigt recept att dela med dig av?
Laddar in …
Ja det har jag. Bröden som jag bakat finns i min kategori bakning. Om du scrollar lite. 🙂 Är du hemma nu förresten så du har tid med en lekdejt?
Laddar in …
Jag har också bakat bröd i dag, frallor. 🙂
Laddar in …
åh gott med massa bröd 🙂
Laddar in …
åh, det doftar sååå gott med nybakat, och det ser otroligt ut 😀
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Åh va gott med tekakor!
Min mage tål egentligen inte för mkt vitt bröd, men nu under graviditeten är det enda jag är sugen på i brödväg…
Idag hade varit en perfekt bakdag med lite svalare väder 😉
Gott med hembakt bröd
Inte mycket som slår nybakat bröd, faktiskt!!
Men oh vad mycket gott du bakat. Duktig du är.
Åhhh va du är duktig!! Har du något mumsigt recept att dela med dig av?
Ja det har jag. Bröden som jag bakat finns i min kategori bakning. Om du scrollar lite. 🙂 Är du hemma nu förresten så du har tid med en lekdejt?
Jag har också bakat bröd i dag, frallor. 🙂
åh gott med massa bröd 🙂
åh, det doftar sååå gott med nybakat, och det ser otroligt ut 😀