Häromdagen åt vi ”frukost” till kvällsmat. Så gott!
Idag har jag och Rickard varit iväg och dömt fotboll, han som domare och jag som assisterande i herrar div 5. Det var en lugn resa fram till sista minuterna av första halvlek då det som från ingenstans smällde på bra i två situationer. Rickard satte de klockrent så det var roligt och div4-coachen som var och kollade på oss var riktigt nöjd också. Hade han släppt där hade matchbilden kunnat bli något helt annat. Kul att få assistera i en så pass bra division5match där spelarna faktiskt ville spela fotboll och inte ”larva runt”.
Efter matchen åt vi på Mcdonalds och när vi kom hem var jag så trött så jag har sovit två timmar. Välbehövligt men kommer säkert inte kunna somna sen.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
5 svar på ”Lördag”
Mums, vad gott! 😀 Kram
Laddar in …
Men så gott det såg ut!
Igår hade vi en riktigt härlig dag på Parken Zoo, idag ska Robin på kalas så hans dag kommer nog fortsätta nästan lika bra 🙂
Laddar in …
Mums vad gott!
Laddar in …
Så roligt att dela intresse så som Ni gör. Själv är så pass intresserad av fotboll att jag vet att de sparkar på en boll. Kul, hm, men det är sant.
Jag och yngsta dottern däremot, delar hundintresset ihop.
/P
Laddar in …
Domare måste vara något av det otacksammaste man kan vara, jätte snabba beslut som kan vara helt matchavgörande.
Oftast får domaren bara höra när det blivit fel…
Min son skriver referat på Svenska Fans för Manchester City och han väver ofta in något om domaren. Även då de dömt perfekt och helt enligt regelboken. 🙂
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Mums, vad gott! 😀 Kram
Men så gott det såg ut!
Igår hade vi en riktigt härlig dag på Parken Zoo, idag ska Robin på kalas så hans dag kommer nog fortsätta nästan lika bra 🙂
Mums vad gott!
Så roligt att dela intresse så som Ni gör. Själv är så pass intresserad av fotboll att jag vet att de sparkar på en boll. Kul, hm, men det är sant.
Jag och yngsta dottern däremot, delar hundintresset ihop.
/P
Domare måste vara något av det otacksammaste man kan vara, jätte snabba beslut som kan vara helt matchavgörande.
Oftast får domaren bara höra när det blivit fel…
Min son skriver referat på Svenska Fans för Manchester City och han väver ofta in något om domaren. Även då de dömt perfekt och helt enligt regelboken. 🙂