Efter kvällsmaten gick jag och Alexander ut och sprang en runda. Jag med Ida i vagnen då hon absolut ville följa med. I vilket fall som helst så var han jätteduktig och han sprang 9 minuter i ett sträck. Imponerande faktiskt då Alex mest föredragit stillasittande lekar som att rita och pyssla. Jag ville peppa honom men han tyckte jag skulle vara tyst. Bra inställning!
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
9 svar på ”Löprunda med Alexander”
Härligt att kunna träna tillsammans med sitt barn 🙂
Laddar in …
Duktigt jobbat! 🙂
Laddar in …
Hihi, jätteduktiga grabben ju!
Laddar in …
Kul när barnen vill haka på och bra jobbat av honom 🙂
Svar: Ja det blev en kanondag på alla sätt 🙂
Jag hade ingen aning om att det den där klätten var så hög. Jättehäftigt att stå där uppe och se så mycket av Värmland 🙂
Trevlig lördag!
Laddar in …
Tillsammans kan man mer än vad man tror 🙂
Laddar in …
Bra jobbat.
Laddar in …
Verkligen:) Hoppas jag kommer igång lika bra Som dig snart. Men först måste det allt bli lite svalare 😉
Laddar in …
Duktigt gjort, Alex. 😀
Laddar in …
åh va roligt, heja heja!!!
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Härligt att kunna träna tillsammans med sitt barn 🙂
Duktigt jobbat! 🙂
Hihi, jätteduktiga grabben ju!
Kul när barnen vill haka på och bra jobbat av honom 🙂
Svar: Ja det blev en kanondag på alla sätt 🙂
Jag hade ingen aning om att det den där klätten var så hög. Jättehäftigt att stå där uppe och se så mycket av Värmland 🙂
Trevlig lördag!
Tillsammans kan man mer än vad man tror 🙂
Bra jobbat.
Verkligen:) Hoppas jag kommer igång lika bra Som dig snart. Men först måste det allt bli lite svalare 😉
Duktigt gjort, Alex. 😀
åh va roligt, heja heja!!!