Löprunda med Alexander

Efter kvällsmaten gick jag och Alexander ut och sprang en runda. Jag med Ida i vagnen då hon absolut ville följa med. I vilket fall som helst så var han jätteduktig och han sprang 9 minuter i ett sträck. Imponerande faktiskt då Alex mest föredragit stillasittande lekar som att rita och pyssla. Jag ville peppa honom men han tyckte jag skulle vara tyst. Bra inställning!

9 svar på ”Löprunda med Alexander

  1. Kul när barnen vill haka på och bra jobbat av honom 🙂
    Svar: Ja det blev en kanondag på alla sätt 🙂
    Jag hade ingen aning om att det den där klätten var så hög. Jättehäftigt att stå där uppe och se så mycket av Värmland 🙂
    Trevlig lördag!

Kommentarer är stängda.