Det blev ingen slapp start på dagen idag. Rickard körde hårt med mig, många övningar för mage och armar körde vi. Min mage och framförallt mina armar är min akilleshäl, behöver få lite muskler där. Ikväll hade vi bestämt träningsdejt med Laura och Marcus så vi gav oss ut i skogen för att springa fem kilometer. Jogging i bra tempo i början blev det men sen var mina ben pigga och ville springa iväg. Det blev en femma på 28:48, snart borde jag klara min måltid som är 25 minuter. Är ju egentligen inte särskilt långt kvar. Passet avslutades med olika styrkeövningar. Bra dag!
Publicerad av Hannas krypin
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG! Visa alla inlägg av Hannas krypin