En femma

Det blev ingen slapp start på dagen idag. Rickard körde hårt med mig, många övningar för mage och armar körde vi. Min mage och framförallt mina armar är min akilleshäl, behöver få lite muskler där. Ikväll hade vi bestämt träningsdejt med Laura och Marcus så vi gav oss ut i skogen för att springa fem kilometer. Jogging i bra tempo i början blev det men sen var mina ben pigga och ville springa iväg. Det blev en femma på 28:48, snart borde jag klara min måltid som är 25 minuter. Är ju egentligen inte särskilt långt kvar. Passet avslutades med olika styrkeövningar. Bra dag!