Måndag

Suttit med böckerna hela dagen och har kört fast totalt. Jag har material men vet inte hur jag ska fortsätta. Känner mest för att hoppa av men jag har mailat med läraren så jag hoppas att det hjälper för mig. Efter barnen kom hem från skolan åkte vi alla till simhallen och badade ett par timmar. Barnen trivdes men vi föräldrar frös. Det är inget vidare skönt att bada där om man inte är igång hela tiden…
 

 
När vi kom hem körde jag tempoträning på löpbandet. Det kändes riktigt segt men presterade som jag ville så det kändes bra. Nu soffmys, eller ja mys och mys. Jag kommer sitta med böckerna.