Torsdag

Ikväll sprang jag en runda. Det var så skönt att känna att tröttheten och mosigheten inte egentligen är fysisk utan att det sitter i huvudet. Att min aktiva vila gjort susen vad gäller löparbenen. Sprang i ett behagligt tempo och kom ändå under 30 minuter på fem km. Bra runda!
När jag kom in fixade jag lite kvällsmat åt oss. Stekte stekpannebröd som vi sen åt med en massa gott pålägg. En bra kväll!