Känns lite otippat att det är knoppar på min rosbuske fortfarande. Hoppas de slår ut.
I förmiddags åkte vi iväg och tittade när Marcus dömde cup. Vi blev bokstavligen dränkta som katter så jag kände mig inte så jättepeppad på att ge mig ut och döma cup men hade tur. Lagom till jag skulle blåsa igång första matchen så slutade det regna och solen kom fram. Jag dömde A-finalen på konstgräset p02 och det var riktigt roligt. Hade en till match efter det och efter det kom Rickard och löste av mig. Men nu känns det i min kropp att jag dömt mycket fotboll i helgen. En välförtjänt vila från träningen blir det imorgon.
Samuel har varit iväg till i helgen och jag och Ida mötte honom. Ida älskar att cykla och det lyste lycka ur ögonen när hon trampade på, särskilt i nerförsbackarna. Fort ska det gå.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
10 svar på ”I hällregn”
alltså idas lockar, helt galet vad söt hon är!
<3
Laddar in …
Korrigering på antal kilometer. Det skulle vara 23,2km
Laddar in …
Hoppas du får en skön dag idag då med vila! 🙂
Laddar in …
vad duktig hon är! liam föredrar fortfarande att cykla med benen i marken än att trampa men snart så :p
Laddar in …
Härligt att det fortfarande blommar!
Laddar in …
Härliga bilder 🙂
Laddar in …
Tack Hanna, är väldigt spännande och roligt 🙂
Laddar in …
Lätt att det blir så, Men bad ambitiöst att cykla till jobbet, Skulle också gärna velat göra det om det inte hade varit så långt. 😀
Laddar in …
Det känns i mina vader framförallt att jag dömt fem matcher och totalt 22.8km löpning/gång.
Laddar in …
Blev det så långt? Bra gjort. 🙂
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
alltså idas lockar, helt galet vad söt hon är!
<3
Korrigering på antal kilometer. Det skulle vara 23,2km
Hoppas du får en skön dag idag då med vila! 🙂
vad duktig hon är! liam föredrar fortfarande att cykla med benen i marken än att trampa men snart så :p
Härligt att det fortfarande blommar!
Härliga bilder 🙂
Tack Hanna, är väldigt spännande och roligt 🙂
Lätt att det blir så, Men bad ambitiöst att cykla till jobbet, Skulle också gärna velat göra det om det inte hade varit så långt. 😀
Det känns i mina vader framförallt att jag dömt fem matcher och totalt 22.8km löpning/gång.
Blev det så långt? Bra gjort. 🙂