I hällregn

Känns lite otippat att det är knoppar på min rosbuske fortfarande. Hoppas de slår ut.
I förmiddags åkte vi iväg och tittade när Marcus dömde cup. Vi blev bokstavligen dränkta som katter så jag kände mig inte så jättepeppad på att ge mig ut och döma cup men hade tur. Lagom till jag skulle blåsa igång första matchen så slutade det regna och solen kom fram. Jag dömde A-finalen på konstgräset p02 och det var riktigt roligt. Hade en till match efter det och efter det  kom Rickard och löste av mig. Men nu känns det i min kropp att jag dömt mycket fotboll i helgen. En välförtjänt vila från träningen blir det imorgon.
Samuel har varit iväg till i helgen och jag och Ida mötte honom. Ida älskar att cykla och det lyste lycka ur ögonen när hon trampade på, särskilt i nerförsbackarna. Fort ska det gå.
 
 

10 svar på ”I hällregn

  1. vad duktig hon är! liam föredrar fortfarande att cykla med benen i marken än att trampa men snart så :p

  2. Lätt att det blir så, Men bad ambitiöst att cykla till jobbet, Skulle också gärna velat göra det om det inte hade varit så långt. 😀

  3. Det känns i mina vader framförallt att jag dömt fem matcher och totalt 22.8km löpning/gång.

Kommentarer är stängda.