Ny vecka igen

Tycker jag mest dräller omkring i träningskläder så det är kul att plocka fram favoriterna. Den här tröjan är en av dem. Älskar draperingen.
Idag har jag jobbat, det enda passet den här veckan förutom söndag kväll. Är ledig imorgon och på onsdag och sen på torsdag/fredag är jag i Växjö. Det blir en bra vecka det här.
Träningen idag blev att cykla till och från jobbet. Skönt att göra annat än att springa särskilt efter helgen med alla fotbollsmatcher.
Har ni haft en bra dag?