Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar de här byxorna eller inte. En del av mig tycker de är jättecoola medan en annan del av mig inte skulle våga visa mig ute i dem. Byxorna finns HÄR.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
8 svar på ”Hiss eller diss”
Supercoola, jag hade lätt använt dem som träningsbyxor!
Laddar in …
Sjukt feta, men kanske inte så snygga…. Såg mer ut som trä’ningstights typ..
Laddar in …
Ja om det blir ett köp kommer jag använda dem på träning och inget annat. Kanske som hemmamysbrallor med.
Laddar in …
Tycker som dig, de är coola, men jag skulle nog inte kunna ha på mig dem! 🙂
Laddar in …
jag gillar dom inte alls, men smaken är ju olika :):)
Laddar in …
Mest troligt beställer jag dem. Men måste fundera lite till.
Laddar in …
Taack. Men alltså jag är precis som du. Kan verkligen älska ett visst plagg men vågar ibland ändå aldrig använda det. Måste bli lite modigare och tycka det är kul att prova lite vågade kläder. 😀
Laddar in …
Assnygga tycker jag! Klart du ska ha dem om du gillar dem 🙂 Livet är för kort för att fundera på vad alla andra tycker, eller hur? Det är coolt att ha sin egen stil så våga klä dig i det du gillar 🙂
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Supercoola, jag hade lätt använt dem som träningsbyxor!
Sjukt feta, men kanske inte så snygga…. Såg mer ut som trä’ningstights typ..
Ja om det blir ett köp kommer jag använda dem på träning och inget annat. Kanske som hemmamysbrallor med.
Tycker som dig, de är coola, men jag skulle nog inte kunna ha på mig dem! 🙂
jag gillar dom inte alls, men smaken är ju olika :):)
Mest troligt beställer jag dem. Men måste fundera lite till.
Taack. Men alltså jag är precis som du. Kan verkligen älska ett visst plagg men vågar ibland ändå aldrig använda det. Måste bli lite modigare och tycka det är kul att prova lite vågade kläder. 😀
Assnygga tycker jag! Klart du ska ha dem om du gillar dem 🙂 Livet är för kort för att fundera på vad alla andra tycker, eller hur? Det är coolt att ha sin egen stil så våga klä dig i det du gillar 🙂