8 svar på ”Hiss eller diss

    1. Ja om det blir ett köp kommer jag använda dem på träning och inget annat. Kanske som hemmamysbrallor med.

  1. Taack. Men alltså jag är precis som du. Kan verkligen älska ett visst plagg men vågar ibland ändå aldrig använda det. Måste bli lite modigare och tycka det är kul att prova lite vågade kläder. 😀

  2. Assnygga tycker jag! Klart du ska ha dem om du gillar dem 🙂 Livet är för kort för att fundera på vad alla andra tycker, eller hur? Det är coolt att ha sin egen stil så våga klä dig i det du gillar 🙂

Kommentarer är stängda.