16 svar på ”Min kväll

  1. Åh så mumsigt med godis och kul att kolla på Idol! Tycker också att Lisa är jätteduktig 🙂
    Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? 🙂

  2. Åh va fin blogg du har!
    Man blir verkligen glad när man går in på din blogg eftersom du skriver om sådant som man verkligen vill läsa. Det gör att man vill komma tillbaka till din blogg 🙂 Kram

Kommentarer är stängda.