Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
16 svar på ”Min kväll”
Alltid så gott med godis 🙂
Laddar in …
Vilken mysig kväll.
Laddar in …
Gott med godis ! Ja det är många duktiga med detta året 🙂
Laddar in …
Va gott med godis och jag håller med dej lisa är grym 🙂
Laddar in …
Såg verkligen supergott ut!
Hoppas du får en trevlig lördagskväll! 🙂
Laddar in …
men åh vad gott med godis:D
Laddar in …
Livsfarligt att mötas av gott godis när man trillar in på din blogg! Nu blev jag grymt sugen på nåt onyttigt…haha!
Laddar in …
Åh så mumsigt med godis och kul att kolla på Idol! Tycker också att Lisa är jätteduktig 🙂
Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? 🙂
Laddar in …
Jag mår bara bra. Idag ska jag ut i blåsten och döma fotboll.
Laddar in …
Lät som en härlig kväll 🙂
Laddar in …
Låter som en riktigt bra kväll
Ha en fin helg
Laddar in …
åh vad gott
Laddar in …
Åh va fin blogg du har!
Man blir verkligen glad när man går in på din blogg eftersom du skriver om sådant som man verkligen vill läsa. Det gör att man vill komma tillbaka till din blogg 🙂 Kram
Laddar in …
Tack, vad snällt skrivet. 🙂
Laddar in …
Gottit ♡ …
Laddar in …
så fin blogg!
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Alltid så gott med godis 🙂
Vilken mysig kväll.
Gott med godis ! Ja det är många duktiga med detta året 🙂
Va gott med godis och jag håller med dej lisa är grym 🙂
Såg verkligen supergott ut!
Hoppas du får en trevlig lördagskväll! 🙂
men åh vad gott med godis:D
Livsfarligt att mötas av gott godis när man trillar in på din blogg! Nu blev jag grymt sugen på nåt onyttigt…haha!
Åh så mumsigt med godis och kul att kolla på Idol! Tycker också att Lisa är jätteduktig 🙂
Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? 🙂
Jag mår bara bra. Idag ska jag ut i blåsten och döma fotboll.
Lät som en härlig kväll 🙂
Låter som en riktigt bra kväll
Ha en fin helg
åh vad gott
Åh va fin blogg du har!
Man blir verkligen glad när man går in på din blogg eftersom du skriver om sådant som man verkligen vill läsa. Det gör att man vill komma tillbaka till din blogg 🙂 Kram
Tack, vad snällt skrivet. 🙂
Gottit ♡ …
så fin blogg!