Vid Bysjön

Idag har vi varit på DDO-utbildning (distriktsdomarobservatörsutbildning.) Vi har börjat ses en gång om året för att gå igenom riktlinjer inför året. Vad vi ska tänka på när vi tittar på våra domare. Det har varit en bra och givande dag. God mat och fantastisk utsikt. Vi var vid Bysjön i Åtvidaberg och det är så vackert där!