Härliga fredag

Godmorgon fredag! Idag är min enda lediga dag, jobbar delat i helgen (tog ett extrapass på söndag) och sen är jag ledig först på torsdag. Fullt upp med andra ord. Planer för dagen är att pyssla lite och så kommer Caroline hit och ska prata om Forever och i eftermiddag kommer mamma och brorsan hit för en sångövning. Det blir en bra fredag!