Hungergames

Jag och Rickard är  på bion och väntar på att på se Mockingjay pt2. Vi åkte lite tidigt så förutom den obligatoriska kebaben strosade vi även runt på stan och kikade på julbelysningen och de kvällsöppna butikerna
En uppdatering om vad jag tyckte om filmen får ni imorgon
Telefonen är knäpp så därför är det ingen punkt efter de sista meningarna