Mitt värsta jobb

På väg till jobbet imorse så lyssnade jag RIx MorgonZoo. De pratade om vad som varit deras värsta jobb och då funderade jag lite på vilket som var mitt och kom fram till att det var sommaren 1998 när jag sommarjobbade på Hagens Connemarastuteri som lite ridlägeransvarig. Av någon anledning började ägaren tycka illa om mig och favoriserade de andra flickorna. Hon var riktigt elak mot mig och det slutade med att pappa fick komma och hämta mig. När jag skulle åka hem storgrät alla barnen och jag med för den delen. Jag gillade verkligen att busa och prata med dem.
De andra tjejerna som var ledare började också tycka illa om mig. Eller så var det rädsla för att de skulle bli behandlade på samma sätt som jag blev. Alla såg ju hur dum hon var, tex vi åt hemgjord plommonsoppa och i min tallrik hade hon lagt mängder med kärnor. Jag kommer inte ihåg vad barnen hette förutom ett och han hette William. Undrar vad de alla pysslar med nuförtiden…
Vilket är ert värsta jobb?