En kvällsrunda

Rickard är på en helt annan nivå än jag. Gammal elitlöpare som han är. Ikväll skulle han springa distans och jag hängde med fast på cykel. Milen sprang han på 41,30, det är riktigt bra! Det var härligt att vara ute efter några timmar i bil och aktiviteter med barnen.
Jag älskar såna här kvällar, strålande sol, värme och alla dofter som känns i luften.
Vill ni ha hjälp med att komma i form/gå ner i vikt/eller vad det nu är för mål ni har så tycker jag ni ska kontakta Rickard. Han vet vad han gör. HÄR är hans hemsida.