Shopping och middag

Jag och Rickard har haft ett dygn för oss själva med shopping i Vingåker och därefter en hotellnatt på Hotell Statt i Katrineholm. Middag, bio och ännu mer film och godis i sängen på hotellet. Mission impossible 2 gick så den tittade vi på. Helt ok film.

Efter lite klädprovande tog vi en fikapaus innan vi tog oss an damavdelningen. Den där paninin var grymt god.   Lite besviken blev jag först på utbudet men lyckades ändå komma hem med två par jeans och två tröjor
Mina nya jeans och Rickards nya tröja. Snygg kombo, right?

Vi valde kinamat och ett middagserbjudande med förrätt, varmrätt och efterrätt. Dock så blev vi besvikna på servicen då det var helt omöjligt att byta ut efterrätten mot ananas istället för banan. Ett stort minus på bristen på flexibilitet och det var nära att vi gick därifrån på grund av det men vi stannade. Maten var riktigt god iallafall, älskar friterat!