Skrattfest

Efter middagen tog vi en promenad runt Katrineholm och tillbaka till hotellet innan det var dags för bio. Det är en väldigt mysig stad och vid stadshuset låg det en sådan fin liten park där vi strosade lite.

Vi såg Ted 2, en helt sjuk film som inbjöd till väldigt många skratt. Humorn är lite under bältet så jag skulle inte ta med mig barnen att se den men den var riktigt rolig. Amanda Seyfried har en av rollerna och jag gillar verkligen henne. En av mina favoritskådespelerskor.