Tisdag

Idag har jag jobbat, började redan klockan ett. Jag tycker verkligen inte om att börja så tidigt. Jag hinner inget före och när jag kommer hem är dagen i princip slut.

När jag kom hem blev det lite Idamys och tittande på Allsång på Skansen, lite pensionärsvarning, haha, men det struntar jag i. Efter programmet blev det lite pilates. Ett program som jag hade svårt för i början men nu klarade utan några problem. (Det här.)
Gillar min profil faktiskt. Nu ska jag och Samuel titta på New moon. Hörs imorgon. Jag jobbar till ett och sen ska vi till brorsan och fira hans födelsedag. Jag hoppas på en god natts sömn, jag behöver det.