En sjua igen

Förra gången jag sprang vid mitt jobb var det isgata och bitvis var jag mer som Bambi på hal is. Så kan man inte säga att det var igår. Det var perfekt väder, precis lagom temperatur, varken för kallt eller för varmt och lite motvind åt ena hållet. Jag blir mycket piggare när jag springer en runda på min rast än när jag lägger mig och sover så det blir nog en runda idag också. Åh vad jag längtar efter ledighet. Om jag hittar någon som kan ta mitt pass på tisdag tar jag semester. Trött är bara förnamnet.