Första advent

Första ljuset på adventsljusstaken är nu tänt. Jag älskar den här tiden som kommer nu med alla förberedelser, alla ljus och dofter. I eftermiddag blir det en adventsfika med kusinerna men först ska jag jobba några timmar. Hopppas ni får en härlig dag!