Frost

Tänk att jag kan bli så glad av sol, minusgrader och frost. Jag känner mig helt tossig. Jag blev även fylld av längtan efter julen. Inslagning av julklappar, lussekatter, julmust. Julmusik och all stämning, barnens tindrande ögon och förväntan. Drömmen vore om det dessutom kom en massa snö… Måste säga att det blev en väldigt bra start på den här dagen.