24 september

Jag med mina selfies, hehe, men jag är väldigt nöjd med min hårfärg. Det är mörkhårig jag ska vara. Jag ska väl kanske krypa ner i sängen snart men jag har inte riktigt lust. Suttit och skrivit lite med en fin vän på Facebook. Är så glad att jag ”hittat” henne. Vi träffades faktiskt via Blondinbellas blogg när hon skrev ett inlägg där man kunde kommentera och efterlysa vänner. Vi träffades i trädgårdsföreningen tillsammans med en annan mamma. Jag var ensam med alla tre barnen + att jag var barnvakt och Rickards brorsdotter. Det blev ett väldigt intressant första möte… 😀 VI har fortsatt hålla kontakten vilket jag verkligen är glad för.